Er det for dyrt at reklamere for din webshop, eller synes du det er besværligt med en hel masse markedsførings-bøvl, og vil du meget hellere koncentrere dig om det du er rigtig god til?

Viz-konsulenterne kan hjælpe dig med at få lagt en plan så du kan skabe væsentligt mere trafik på din webshop, uden det koster dig ret meget mere tid.

Som Viz-konsulenter kommer vi ud og hjælper med at finde ud af de centrale ting du gerne vil snakke med dine kunder om på nettet, og vi lægger sammen en plan for hvordan du kan gøre det. Hvis du har brug for det, kan Viz-konsulenten også overtage nogle af tingene, eller det hele hvis det er det du ønsker.

Viz-konsulentens arbejde kommer til at rumme en opstart med en strategisk gennemgang af dit site, hvor vi lægger rammerne for hvad du gerne vil med din shop og dine produkter. For at få en god dialog med dine kunder bygger vi sammen en Persona op omkring din butik, så vi ved hvem vi taler fra og med. I den sammenhæng kommer vi også ind på om der er andre steder på nettet der kunne være aktuelle for dig at være. Det kunne for eksempel være en Facebook-side, eller hvis dine produkter gør sig godt på billeder, måske et Pinterest album. Der kommer hele tiden nye ting op på de sociale medier som kan være interessante for din webshop, og det er vigtigt at have med i snakken fra starten hvor meget arbejde der skal lægges i de forskellige steder.

Alt efter hvad niveau du vælger går Viz-konsulenten derefter ind og redigerer i tekster, og vi  finder sammen de historier der kan være bærende omkring dine produkter.

Med SEO, (søgemaskineoptimering) og det strategiske arbejde har du efterfølgende en solid og billig løsning til din markedsføring i hverdagen, og kan koncentrere dig om din ekspertise eller produkt.

Et eksempel på vores samarbejde kunne være at en Viz-konsulent starter med en tre timers workshop hos jer, og at I derefter får et klippekort til hjælp til Viz-konsuelenten over det næste år, til de SEO opgaver der må dukke op undervejs.

I kan også få en Viz-konsulent ud og undervise de medarbejdere der skal sidde med opgaven, en halv eller hel dag, så de er klædt godt på til arbejdet med at være online lige nu, hvor der er så meget fokus på interaktivitet og sociale medier.